AdWords “Før” og “Efter”

AdWords case:

The Cocktail Site er en cocktail workshop og catering virksomhed, som holder til i Hovedstadsområdet. Gennem længere tid, havde deres hjemmeside www.thecocktailsite.com et mindre antal besøgende, som ikke bidrog til, den ønskede målsætning for anskaffelse af kunder.

Der blev på den baggrund besluttet, at lave en ny hjemmeside og igangsætte Google AdWords kampagner. Nedenstående afsnit, har til formål at anskueliggøre, hvad AdWords kan give din virksomhed.

Før

Det kan udledes af grafen, at sessionerne før igangsættelse af AdWords, ikke er specielt attraktive. Tilgangen til siden er utroligt lav og langt fra fyldestgørende med henblik på vækst af virksomheden.

Efter

Tilgangen til hjemmesiden er steget markant og skabt et langt mere stabilt antal visninger per dag. Perioden som grafen fremviser, er på baggrund af et budget på 1.000 kr. pr. måned, som vil sige, at hvis budgettet hæves, vil antal sessioner stige ligeledes. AdWords er derfor en fleksibel og omkostningsbaseret form for annoncering, som man selv kan påvirke ved budget, søgeord m.m.

Vil du læse mere om Google Ads?

Få en langt større forståelse for Google Ads – Klik her for at læse mere