Friis Nielsen Automobiler

Kundecases Friis Nielsen Automobiler

Læs hvordan Marketing Advisor fik ændret Friis Nielsen Automobilers online tilstedeværelse, så han var et skridt nærmere drømmen om at blive et lokalt foretrukket værksted.

Friis Nielsen Automobiler er et AutoMester værksted i Søborg, og de gik med drømmen om at blive de lokale kunders foretrukne bilværksted. Værkstedet havde flere gange forsøgt sig med online markedsføring, uden held. Derfor tog de kontakt til Marketing Advisor.
Nyt design af hjemmeside til Friis Nielsen Automobiler
\

Søgemaskineoptimeret, med fokus på Google

Det er vigtigt, at blive synlig på Google for øget tilgængelighed af F.N. Automobiler.

\

Rød tråd mellem hjemmeside og sociale profiler

Det er vigtigt, at udstråle samme brandimage på hjemmeside, som på sociale profiler.

\

Redesign og branding af hjemmeside

Marketing Advisor mente, at redesign af hjemmeside ville optimere leadgenereringen for F.N. Automobiler.

Hvad var kundens udfordring?

Værkstedets hjemmeside var forældet og afspejlede ikke længere firmaets identitet og værdier udadtil. Samtidigt havde Christian en udfordring i at deres hjemmeside ikke levede op til dens fulde potentiale i forhold til at skabe kundehenvendelser. Online tilstedeværelse. Virksomheden havde ikke en stærk tilstedeværelse online, og deres forskellige platforme var delvist inaktive. Det var med til at skabe en udfordring for potentielle kunder, i at finde og kontakte autoværkstedet.

%

Konverteringsrate på sæsonbestemte perioder

%

Øget synlighed på Google

%

Af hjemmeside besøg, stammer fra SEO arbejdet.

Marketing Advisors løsning

Marketing Advisor fandt frem til, at en ny hjemmeside kombineret med Facebook-annoncering, samt komplet sporing af hele hjemmesiden og markedsføringen skulle være løsningen for Friis Nielsen Automobiler. Den nye hjemmeside fik en grafisk opgradering, der opfordrer potentielle kunder til kontakt vedrørende service, eller blive ringet op af autoværkstedet. Hjemmesiden er udstyret med komplet sporing, så værkstedet altid har et overblik over deres resultater. Gennem en række forskellige splittests stod det klart, at responsen fra Facebook-annoncering var den bedste og stærkeste kanal for autoværkstedet. Annonceringen blev brugt til at få potentielle kunder ind på den nye hjemmeside, hvor der med remarketing og sporing kan følges op på deres besøg og laves nye annoncer til dem. Søgemaskineoptimering.

Hvad var resultaterne?

Synlighed på Google
For at gøre Friis Nielsen Automobiler til det foretrukne valg for de lokale kunder, blev der foretaget SEO på hjemmesiden. SEO optimeringen fik forøget F.N. Automobilers synlighed med 239 %, hvilket resulterede i langt mere målrettet kontakt med potentielle kunder.
Øget konverteringsrate på leads
I dag har Friis Nielsen Automobiler med hjælp fra Marketing Advisor. opnået en høj konverteringsrate, på de indgående leads. Friis Nielsen Automobiler er blevet kundernes foretrukne valg, og de modtager i dag 15-20 henvendelser om måneden. Selv i de stille perioder.
Øget brand identitet og kendskab
Friis Nielsen Automobiler med hjælp fra Marketing Advisor, opnået en stærk online tilstedeværelse. Virksomheden er blevet lettere at finde online, og deres nye online markedsføring går i rød tråd med værkstedets identitet og værdier. Dette er især tydeligt, fra det høje antal organiske besøgende.
Vores løsninger
Vi hjælper din virksomhed, med at få en 360 graders løsning, der dækker tre essentielle behov: synlighed, tilgængelighed og brandværdi.
Vi hjælper dig med at udnytte det potentiale, som vi ved din virksomhed besidder.
SEM
Content Marketing
Webshop
SoMe
Remarketing

Marketingstrategi

Influencer
Affiliate Marketing