Hvad er Content Marketing?

Hvordan er arbejdsprocessen ved udvikling af Content Marketing?

Storytelling er et vigtigt begreb, når du skal fyldestgørende content. Det er vigtigt når du udvikler dit content, at du er helt skarp på, hvad du vil udtrykke. For hvis du ikke selv er sikker, vil dit content ikke blive set, læst eller hørt.

Hav desuden altid i mente, hvem du skaber dit content for. Er det Beate nede fra syklubben, som er vildt interesseret i katte, eller er det Torben fra sejlerklubben, som har interesse for teknologi. Så snart du har afklaret dette, vil dit content skabe langt bedre resultater.

Content Marketing består blandt andet af tekster, billeder og videoer

Z
Udvælg din målgruppe
Z
Opsæt en målsætning for, hvad dit content skal opnå
Z
Skematisér en tidsplan for, hvornår dit content skal være færdigt
Z
Hold øje med om det virker, lav evt. rettelser hvis du ikke får rektioner
Z
Oplev dine ønskede resultater

Husk at benytte dig af storytelling elementer i dit content

  • Dit content skal have et plot. Det skal være gribende, have en mening og være interessant for brugeren. Så længe du opfylder disse krav, vil dit content virke.
  • Du skal have en struktur på dit content. Der skal være en introduktion, handling og afslutning. På den måde tager du brugeren i hånden, og får fortalt den gode historie.
  • Husk aldrig, at have salgssøgende budskaber med dit cotent. Det vil meget sjældent gavne dit budskab, men vil derimod skade det.

Vil du læse mere om Content Marketing

Få en bedre forståelse af content marketing– Klik her for at læse mere
Vores løsninger
Vi hjælper din virksomhed, med at få en 360 graders løsning, der dækker tre essentielle behov: synlighed, tilgængelighed og brandværdi.
Vi hjælper dig med at udnytte det potentiale, som vi ved din virksomhed besidder.
SEM
Content Marketing
Webshop
SoMe
Remarketing

Marketingstrategi

Influencer
Affiliate Marketing