Hvordan er arbejdsprocessen ved opstart af SEO marketing?

SEO marketing er dynamisk og man skal derfor hele tiden være ajour

For at få og vedligeholde topplaceringer på Google og derved kunderne før dine konkurrenter, skal man først og fremmest have styr på arbejdsprocessen og fremgangsmåden, når man arbejder med SEO marketing.

Selve processen, er i det fleste tilfælde længerevarende, da der løbende skal optimeres og evalueres. Arbejdsprocessen ved SEO marketing er dynamisk og betyder, at den konstant er præget af forandringer og udvikling, som man løbende skal tage stilling til.

Nedenfor ses arbejdsprocessen ved opstart af SEO marketing

Du kan bruge denne viden til, at skræddersy din side efter deres præferencer, for at opnå den bedste konvertering.
Z

Afdækning af søgeord

I samarbejde med jer, laver vi en komplet analyse af jeres målgruppes søgeadfærd. Derefter, udvælges de søgeord, der vil give de bedste resultater
Z

Teknisk optimering

Vi gennemgår og optimerer hjemmesiden, for at sikre at søgemaskinerne læser den korrekt, er responsiv og hurtigt loadene.
Z

On-Page optimering

Vi sikrer at søgemaskinerne forstår hjemmesidens indhold korrekt og vurderer den, som den mest relevante information, i forhold til udvalgte søgeord

Z

Løbende linkbuilding

Med linkbuilding til hjemmesiden, inkl. dens undersider, sikrer vi øget autoritet hos søgemaskinerne, samt de bedste placeringer på udvalgte søgeord

Vil du læse mere om SEO?

Bliv klogere på SEO – Klik her for at læse mere
Vores løsninger
Vi hjælper din virksomhed, med at få en 360 graders løsning, der dækker tre essentielle behov: synlighed, tilgængelighed og brandværdi.
Vi hjælper dig med at udnytte det potentiale, som vi ved din virksomhed besidder.
SEM
Content Marketing
Webshop
SoMe
Remarketing

Marketingstrategi

Influencer
Affiliate Marketing