Din marketingstrategi er din bibel

Marketing Bureau Marketingstrategi

Visualiser din fremgang med en marketingstrategi
Din markedsføringsstrategi skal sikre vækst for din virksomhed. Det er den der skal pejle vejen for, hvordan din virksomhed får flere kunder i fremtiden. Din strategi er altså din rutevejledning for, hvordan du skal opnå dine givne målsætninger, gennem diverse marketing aktiviteter.
N
Det giver dig det fornødne overblik
N
Du vil kende dine styrker og svagheder
N
Du kan ressource allokere langt bedre

Sikre din virksomhed på længere sigt med den rigtige marketingstrategi

Marketing Advisor vil være din rådgiver, og sammen vil vi finde den rigtige løsning for dig og din virksomhed.

Der er mange aspekter at tage højde for i denne tid, og mange stiller sig selv spørgsmålene:

K

Overlever min lille butik denne Corona tid?

K

Hvad hvis jeg oplever økonomiske tab som følge af Corona?

K
Hvad kan jeg gøre nu, når jeg er nødsaget til at holde lukket?
Vi hjælper og rådgiver dig indenfor digital infrastruktur og supply chain. Derudover ønsker vi sammen med dig at lave en marketingstrategi samt vejlede dig til, hvordan I bedst kommer igennem denne udfordrende periode.

Læs mere om hvordan vi som virksomhed tænker i forhold til Corona krisen her

Vi hjælper dig med din marketingstrategi

Marketing Advisor vil gerne være med til, at finde den rette løsning for din virksomhed.

Vi tilbyder derfor nu en løsning der hedder: No cure no pay

Er du en butik/virksomhed, og har du brug for hjælp til det næste skridt. Marketing Advisor kan hjælpe dig med en Webshop indenfor 72 timer. Vi bygger en webshop op for dig, hjælper dig med alt din markedsføringen, samt sælger dine produkter. Det eneste du skal tænke på er, pakningen af dine produkter og forsendelse, som vi selvfølgelig også vejleder omkring.

No cure no pay

Konceptet vi har lavet, betyder at vi ikke får betaling før du har en fortjeneste. Vi har valgt dette, fordi vi skal stå sammen, og hjælpe hinanden videre i denne svære tid.

Vi ved at denne tid får økonomiske konsekvenser for mange mindre virksomheder, og derfor ønsker vi at hjælpe alle ud på den anden side.

Du får nu mulighed for at skabe en ny ramme om din virksomhed, som både nu og på sigt vil hjælpe dig videre og dette er uden, at tage de store sedler op af lommen.

Udfyld formularen, og lad os give dig et uforpligtende opkald

Din markedsføringsstrategi vil være den længerevarende plan, for din kontinuerlige vækst. I din strategi, skal du skabe din value proposition og dine USP’er, som skal være synlige i de aktiviteter du vil udføre, for at skabe den ønskede vækst. Det hele handler om, at resource allokere og om at planlægge hvor dit fokus skal være.

Hvorfor er det vigtigt med en marketingstrategi?

Har du ikke styr på din målsætning eller strategi, vil du ikke have overblikket over, hvad der vil få din virksomhed til at vokse. Din strategi vil hjælpe dig til at forstå dit marked og hvordan du er positioneret.

Efterhånden som tiden går, vil du få opbygget data som du kan gennemgå, for at analysere og vurdere hvordan din virksomhed kan optimere på diverse parametre.

Denne data, vil med fordel kunne opdeles i KPI’er, også kaldet Key Performance Indicators, som vil vise dig, hvor du fremadrettet skal gøre en ekstra indsats. Et eksempel på en KPI, kan være omkostningen ved at have en vare liggende på lager, hvilket f.eks. er relevant at vide for et supermarked. Dette vil indikere, hvor meget et lager vil koste, mod hvor meget et lager vil give i profit. Denne KPI vil gøre det muligt for supermarkedet at måle og monitorere, hvornår man tjener flest penge på sit lager, samt hvilke varer der har højest afkast.

Hvad skal din marketingstrategi indeholde?

Det vigtigste du skal udvinde med din marketingstrategi, er hvilket publikum der skal være modtager af dine ydelser. Det er her du skal definere, hvilke målgrupper der er relevante, for dine specifikke produkter eller ydelser. Her vil du typisk opdele i demografi, interesser, eller lokationer, hvor chancerne for konvertering kan øges, når målgrupperne bliver eksponeret for dine aktiviteter og ydelser.

Ram din målgruppe på den rigtige måde

Når du skal ramme dine målgrupper, er det vigtigt at du får defineret dine USP’er (Unique Selling Points) og din value proposition (hvilken værdi du tilfører kunden). Det er her du får fastslået præcis hvorfor du er bedre end dine konkurrenter, samt hvilken værdi du kan tilbyde. 

Kommer du igennem med dette budskab til din målgruppe, vil du kunne øge chancerne for, at få konverteret den eksponerede målgruppe til kunder.

Hvordan laver jeg min marketingstrategi?

Skemalæg dine målsætninger og dine USP’er/ value proposition. Det er nemlig på baggrund af disse, at du skal skabe din strategi.

Hav styr på hvem du vil ramme med din marketing

Definér dine målgrupper, så du kender modtagerne af din marketing. Dette vil hjælpe dig med, at vide hvordan du skal allokere dine ressourcer på de forskellige marketing aktiviteter.

Opsæt succeskriterier for din marketing

Opsæt relevante KPI’er, der passer til dine succeskriterier. Dette vil hjælpe dig med at overskueliggøre den rette information, som vil vise dig hvilke parametre du skal optimere på.
Lad os hjælpe dig med din marketingstrategi

Marketing Advisor hjælper dig med at opnå dine mål på længere sigt. Vi er eksperter i opsætning af markedsføringsstrategier, der opbygger og styrker din position på markedet, i en konkurrencepræget hverdag. Vi tager hånd om dine USP’er og value proposition og sørger for, at dette blive en vigtig brik i din daglige markedsføring.

Vores løsninger
Vi hjælper din virksomhed, med at få en 360 graders løsning, der dækker tre essentielle behov: synlighed, tilgængelighed og brandværdi.
Vi hjælper dig med at udnytte det potentiale, som vi ved din virksomhed besidder.
SEM
Content Marketing
Webshop
SoMe
Remarketing

Marketingstrategi

Influencer
Affiliate Marketing