Få styr på din identitet med målrettet PR & Branding

Alle virksomheder har en identitet, men er det den rigtige? Vi hjælper dig med at opnå den identitet som du ønsker!

Størstedelen af alle virksomheder ved, hvordan de gerne vil opfattes af kunden, men det er de færreste, som opnår den ideelle identitet. PR & Branding er generelt vigtigt for enhver virksomhed, da det er med til at styrke virksomheden og signalere troværdighed.

3 gode grunde til at vælge PR & Branding

Giv din virksomhed den ønskede identitet og fremstå professionelt

Styrk din virksomheds brand og bliv mere likeable

Skil dig ud fra mængden og gør din virksomheds identitet unik

Hvordan kan du gøre brug af PR & Branding?

PR & Branding kan anvendes på forskellige måder, men skal overordnet forstås som aktiviteter, der understøtter brandet og har til hensigt, at påføre/bibeholde brandets værdi. Det kan eksempelvis være i forbindelse med, at din virksomhed har været udsat shitstorm, dårlige anmeldelser mm. Som reaktion på dette kan man gå ind og komme med en udtalelse om noget positivt, som virksomheden har gjort eller har i sinde at gøre enten for at godtgøre en fejltagelse eller for at få fokus væk fra det skadelige emne.

PR kan desuden anvendes til generelt at styrke en virksomheds brand og behøver ikke nødvendigvis at laves, når der skal rettes op på en fejl eller dårlig omtale. Det kan eksempelvis gøres ved at gøre opmærksom på, når virksomheden donerer penge til et godt formål, leverer arbejde uden beregning, ved at fortælle succeshistorier eller nytænkende initiativer. At gøre opmærksom på sådanne initiativer kan medvirke til, at virksomheden bliver mere likeable og derved påføre merværdi til brandet.

Arbejdsprocessen ved opstart af PR & Branding

Behovsafdækning

I samarbejde med kunden finder vi frem til ønskede identitet af virksomheden

PR & Branding strategi

Vurdering af nuværende brand samt udarbejdelse af målsætning og PR & Branding strategi

Tekstforfatning

Udarbejdelse af content, pressemeddelelser m.m.

Content plan

Planlægning af aktiviteter og offentliggørelse af content, pressemeddelelser m.m.

Hvorfor er det vigtigt at gøre brug af PR & Branding?

PR & Branding er generelt vigtigt for enhver virksomhed, da det er med til at styrke virksomheden og signalere troværdighed. Hvis overskuddet ikke er til at lave gratis arbejde, donere penge m.m., kan virksomheden tage udgangspunkt i det daglige arbejde. Det kræver blot den korrekte formidling til omverdenen. Det er i langt de fleste tilfælde til gavn for virksomheden, at PR kobles sammen med Content Marketing, som også fungerer brand-forstærkende.

Essensen af PR er generelt, at formidle sin virksomhed og dens styrker på den bedst mulige måde, for at blive likeable og på den måde få flere kunder, højere omsætning og samlet vækst. Branding kræver i grove træk, at man som virksomhed sætter sig en realistisk målsætning for, hvordan det ønskes at brandet opfattes og derefter foretager bevidste handlinger og aktiviteter, som kan hjælpe til opnåelsen af det samlede mål.

Succeshistorie fra en glad kunde

Udpluk fra video

|

Jeg har godt kunne lide den tilgang der har været til det, med en professionel tekstforfatter som har interviewet os

|

Vi har fået en helt anden form for trafik af kunder, som også henvender sig til os og det er fra de digitale platforme

Din vej til succes starter her

Ønsker du at din virksomhed får endnu større succes?

Skriv dit navn og nummer nedenfor, så ringer vi til dig.

Supplerende produkter til PR & Branding

Supplerende produkter til PR & Branding

Sociale profiler

Giv din virksomhed det rette ansigt udadtil

Tekstforfatning

Personligt, professionelt og fængende tekst

Foto og video

Bliv præsenteret på en levende og personlig måde

Hjemmeside

Afspejl din virksomhed med en hjemmeside