PR & Branding “Før” og “Efter”

[et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” _builder_version=”4.0.9″ use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”rgba(231,233,237,0.38)” background_color_gradient_end=”#ffffff” background_color_gradient_end_position=”21%” custom_padding=”60px||0px|||” custom_padding_tablet=”30px||30px||true|false” custom_padding_phone=”30px||||false|false”][et_pb_row custom_padding_last_edited=”on|desktop” _builder_version=”3.26.7″ custom_padding=”||55px|||” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”||40px||false|false” border_width_bottom=”1px” border_color_bottom=”#dbdbdb”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_post_title meta=”off” featured_image=”off” _builder_version=”4.0.9″][/et_pb_post_title][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ custom_padding_last_edited=”off|desktop” _builder_version=”4.0.9″ custom_margin=”70px||||false|false” custom_margin_tablet=”” custom_margin_phone=”30px||||false|false” custom_margin_last_edited=”on|phone” custom_padding_tablet=”||40px||false|false”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”||||||||” text_font_size=”17px” text_line_height=”1.6em” header_2_font=”|600|||||||” header_2_font_size=”23px” custom_margin=”||||false|false”]

Før PR og Branding

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″]Før du begynder at arbejde med et PR bureau, er det vigtigt, at du og din virksomhed har fastlagt sin identitet, eller ønskede identitet. Dette er fundamentet for de aktive dele af arbejdsprocessen.[/et_pb_text][et_pb_blurb use_icon=”on” font_icon=”%%57%%” icon_placement=”left” _builder_version=”4.0.9″ animation=”off” custom_css_blurb_content=”min-width: 100%;”]

Der skal altid udvikles på dit brand og din PR

I forhold til din virksomheds brand, er det noget som der altid skal arbejdes på og udvikles på. Det er derfor ikke tilstrækkeligt, kun at arbejde med PR & Branding i en kortere periode.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb use_icon=”on” font_icon=”%%57%%” icon_placement=”left” _builder_version=”4.0.9″ animation=”off” custom_css_blurb_content=”min-width: 100%;”]

Potentielle kunder skal vælge dig frem for konkurrenterne

Hvordan kunderne forstår dit brand bør altid være af højeste relevans for dig og din virksomhed, da dette har en altafgørende indflydelse på om kunderne køber hos dig eller din konkurrent.

[/et_pb_blurb][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”||||||||” text_font_size=”17px” text_line_height=”1.6em” header_2_font=”||||||||” header_3_font=”|600|||||||” header_3_font_size=”23px” custom_margin=”||||false|false”]

Efter PR og Branding

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″]Der findes som sådan ikke en “efter” situation, med mindre du har valgt at dreje nøglen om.[/et_pb_text][et_pb_blurb use_icon=”on” font_icon=”%%57%%” icon_placement=”left” _builder_version=”4.0.9″ animation=”off” custom_css_blurb_content=”min-width: 100%;”]

Træf bevidste valg så du opfattes korrekt

Alle virksomheder arbejder ubevidst med sit brand, men det handler om at træffe bevidste valg i forhold til, hvordan du ønsker at blive opfattet af dine kunder samt potentielle kunder.

[/et_pb_blurb][et_pb_blurb use_icon=”on” font_icon=”%%57%%” icon_placement=”left” _builder_version=”4.0.9″ animation=”off” custom_css_blurb_content=”min-width: 100%;”]

Ting tager tid og bliver ikke ændret natten over

Bevidste handlinger, som er nøje planlagt, kan effektivt ændre dit brand og/eller hjælpe til den rette opfattelse. Dertil skal det tilføjes, at en branding process mange gange er foretaget over længere tid, da forbrugerne ikke ændre mening/holdning til dit brand over natten. Dette er også afhængigt af forskellige parametre som f.eks. dit nuværende brands styrke, eller virksomheden levetid. Så det er vigtigt igen, at finde det PR bureau, som kan sende jer den rigtige vej.

[/et_pb_blurb][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row custom_padding_last_edited=”off|desktop” _builder_version=”4.0.9″ custom_margin_phone=”30px||||false|false” custom_margin_last_edited=”off|desktop” custom_padding_tablet=”||40px||false|false”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_image src=”https://marketing-advisor.dk/wp-content/uploads/branding-foer-efter.jpg” align=”center” _builder_version=”4.0.9″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” _builder_version=”4.2.1″ background_enable_color=”off” use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”#e7e9ed” background_color_gradient_end=”#f4f4f4″ custom_padding=”180px||60px|||” custom_padding_tablet=”150px||||false|false” custom_padding_phone=”100px||40px||false|false” top_divider_style=”wave2″ top_divider_color=”#ffffff” top_divider_height=”140px” top_divider_height_tablet=”160px” top_divider_height_phone=”100px” top_divider_height_last_edited=”on|tablet” hover_enabled=”0″][et_pb_row _builder_version=”3.26.7″ custom_margin=”||30px||false|false”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_orientation=”center” custom_margin=”||10px||false|false” text_text_align=”center”]

Vil du læse mere om Branding?

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”|600|||||||” text_font_size=”19px” header_3_font=”Source Sans Pro|600|||||||” header_3_font_size=”19px” text_orientation=”center” text_text_align=”center”]Klik her for at læse mere[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]