Sådan arbejder du med PR & Branding

[et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” _builder_version=”4.0.9″ use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”rgba(231,233,237,0.38)” background_color_gradient_end=”#ffffff” background_color_gradient_end_position=”21%” custom_padding=”60px||65px|||” custom_padding_tablet=”30px||30px||true|false” custom_padding_phone=”30px||||false|false”][et_pb_row custom_padding_last_edited=”on|desktop” _builder_version=”3.26.7″ custom_padding=”||55px|||” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”||40px||false|false” border_width_bottom=”1px” border_color_bottom=”#dbdbdb”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_post_title meta=”off” featured_image=”off” _builder_version=”4.0.9″][/et_pb_post_title][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”3_5,2_5″ custom_padding_last_edited=”off|desktop” _builder_version=”4.0.9″ custom_margin=”70px||||false|false” custom_margin_tablet=”” custom_margin_phone=”30px||||false|false” custom_margin_last_edited=”on|phone” custom_padding_tablet=”||40px||false|false”][et_pb_column type=”3_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”||||||||” text_font_size=”17px” text_line_height=”1.6em” header_2_font=”|600|||||||” header_2_font_size=”23px” custom_margin=”||||false|false”]

Simpel 5 trins guide

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″]Her præsentere vi en guide til, hvordan du kan komme i gang med, at arbejde med PR & Branding for din egen virksomhed. Guiden indeholder5 overordnede punkter, som du skal fokusere på. Følger du de steps, får du udviklet en fyldestgørende PR & Branding strategi og plan.

Husk, branding og PR er en længerevarende process, som følger med virksomhedens levetid. Det gælder om, at have tålmodighed og gåpåmod.[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”2_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_post_title title=”off” author=”off” date=”off” categories=”off” comments=”off” _builder_version=”4.0.9″ box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0.1)”][/et_pb_post_title][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.0.9″ background_color=”#f15039″ custom_padding=”||0px|||”][et_pb_row _builder_version=”4.0.9″ custom_margin=”||30px||false|false” custom_padding=”||40px||false|false” border_width_bottom=”1px” border_color_bottom=”#ffffff”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”|700|||||||” text_font_size=”18px” header_3_font=”|600|||||||” header_3_text_align=”center” header_3_text_color=”#ffffff” custom_margin=”||||false|false”]

Nedenfor ses arbejdsprocessen ved opstart af PR & Branding

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_blurb title=”Den ønskede identitet” use_icon=”on” font_icon=”%%57%%” icon_color=”#ffffff” icon_placement=”left” content_max_width=”1100px” use_icon_font_size=”on” icon_font_size=”30px” _builder_version=”4.0.9″ header_font_size=”19px” body_font=”||||||||” background_layout=”dark” custom_margin=”||25px||false|false” animation=”off”]Først og fremmest, skal det besluttes hvilken identitet, som ønskes. For at kunne træffe bevidste valg, er det vigtigt du tænker over, hvorfor du har valgt at lave præcis det du gør, hvorfor du ikke ligner dine konkurrenter og hvad dine kunder får ud af dig.[/et_pb_blurb][et_pb_blurb title=”Vurdering af nuværende brand, udarbejdelse af målsætning – PR & Branding strategi” use_icon=”on” font_icon=”%%57%%” icon_color=”#ffffff” icon_placement=”left” content_max_width=”1100px” use_icon_font_size=”on” icon_font_size=”30px” _builder_version=”4.0.9″ header_font_size=”19px” body_font=”||||||||” background_layout=”dark” custom_margin=”||25px||false|false” animation=”off”]Du skal vurdere dit nuværende image, at kunne anskueliggøre styrker og svagheder, som skal forbedres og styrker, som skal fremhæves. Her kommer den vigtigste del – målsætningen. For hvordan vil du sørge for, at dine kunder får et længerevarende forhold til dig?[/et_pb_blurb][et_pb_blurb title=”Planlægning af aktiviteter” use_icon=”on” font_icon=”%%57%%” icon_color=”#ffffff” icon_placement=”left” content_max_width=”1100px” use_icon_font_size=”on” icon_font_size=”30px” _builder_version=”4.0.9″ header_font_size=”19px” body_font=”||||||||” background_layout=”dark” custom_margin=”||25px||false|false” animation=”off”]Du er nu kommet til det step, hvor du skal kortlægge, hvilke aktiviteter der skal sikre dig din ønskede brand identitet. Om det er PR, blogs, video materiale osv. skal du her bedømme.[/et_pb_blurb][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_blurb title=”Udarbejdelse af dine ønskede aktiviteter” use_icon=”on” font_icon=”%%57%%” icon_color=”#ffffff” icon_placement=”left” content_max_width=”1100px” use_icon_font_size=”on” icon_font_size=”30px” _builder_version=”4.0.9″ header_font_size=”19px” body_font=”||||||||” background_layout=”dark” custom_margin=”||25px||false|false” animation=”off”]Når du endelig kan gå i gang med dine aktiviteter, så husk tilbage på din handlingsplan. For det er vigtigt, du ikke overdynger dine følger og fans med content. For det kan blive for meget, at få det hele på én gang.[/et_pb_blurb][et_pb_blurb title=”PR & Branding projekt igangsættes” use_icon=”on” font_icon=”%%57%%” icon_color=”#ffffff” icon_placement=”left” content_max_width=”1100px” use_icon_font_size=”on” icon_font_size=”30px” _builder_version=”4.0.9″ header_font_size=”19px” body_font=”||||||||” background_layout=”dark” custom_margin=”||25px||false|false” animation=”off”]Du kan nu starte dine branding og pr kampagner. Hold øje med hvilken effekt, de diverse aktiviteter har på dit brand. Du kan med fordel ændre og optimere, der hvor du kan.[/et_pb_blurb][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” prev_background_color=”#f15039″ _builder_version=”4.2.1″ background_enable_color=”off” use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”#e7e9ed” background_color_gradient_end=”#f4f4f4″ custom_padding=”180px||60px|||” custom_padding_tablet=”150px||||false|false” custom_padding_phone=”100px||40px||false|false” top_divider_style=”wave2″ top_divider_height=”140px” top_divider_height_tablet=”160px” top_divider_height_phone=”100px” top_divider_height_last_edited=”on|tablet” hover_enabled=”0″][et_pb_row _builder_version=”3.26.7″ custom_margin=”||30px||false|false”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_orientation=”center” custom_margin=”||10px||false|false” text_text_align=”center”]

Vil du læse mere om Branding?

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”|600|||||||” text_font_size=”19px” header_3_font=”Source Sans Pro|600|||||||” header_3_font_size=”19px” text_orientation=”center” text_text_align=”center”]Bliv klogere på branding – Klik her for at læse mere[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]