Facebook Retargeting

[et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” _builder_version=”3.26.7″ use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”rgba(231,233,237,0.38)” background_color_gradient_end=”#ffffff” background_color_gradient_end_position=”21%” custom_padding=”60px||15px|||” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”30px||||false|false”][et_pb_row column_structure=”2_3,1_3″ custom_padding_last_edited=”on|desktop” _builder_version=”3.26.7″ custom_padding=”||55px|||” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”||40px||false|false” border_width_bottom=”1px” border_color_bottom=”#dbdbdb”][et_pb_column type=”2_3″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”3.27.4″ custom_margin=”||0px||false|false” custom_padding=”||||false|false”]

Hvad er Facebook Retargeting?

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ text_font=”|300|||||||” text_text_color=”#282a31″ text_orientation=”right” custom_margin=”10px||||false|false” custom_margin_tablet=”0px||||false|false” custom_margin_phone=”-20px||||false|false” custom_margin_last_edited=”on|tablet” text_font_size_tablet=”” text_font_size_phone=”13px” text_font_size_last_edited=”on|phone” text_text_align=”right” text_text_align_tablet=”left” text_text_align_last_edited=”on|phone”]Remarketing Facebook Retargeting[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”3_5,2_5″ _builder_version=”3.26.7″ custom_margin=”70px||||false|false” custom_margin_tablet=”” custom_margin_phone=”30px||||false|false” custom_margin_last_edited=”on|phone”][et_pb_column type=”3_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.8″ text_font=”||||||||” text_font_size=”17px” text_line_height=”1.6em” custom_margin=”||||false|false”]Med Facebook Retargeting, kan du følge op på tabt interesse fra en potentiel kunde, som har browset rundt på din hjemmeside eller shop. Her kan Facebook tracke denne ikke konverterede bruger, gennem deres sporingssystem og efterfølgende fange brugerens interesse gennem din annonce. På denne måde, kan du altså øge chancen for, at den interesserede bruger kommer et skridt nærmere at blive din kunde. Undersøgelser viser, at chancen for at en bruger bliver til et konverteret salg, er meget lav, særligt første gang brugeren viser interesse for dine ydelser. Derfor er Facebook retargeting et oplagt værktøj, til at øge dine KPI’er. Facebook benytter sig af people-based tracking, hvor dine brugere spores gennem deres Facebook profil. Profilen er i de fleste tilfælde fyldt ud med personlige oplysninger og kontaktoplysninger.[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”2_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_image src=”https://marketing-advisor.dk/wp-content/uploads/facebook-logo.jpg” _builder_version=”4.0.8″ custom_margin=”||40px||false|false” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”26px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(40,42,49,0.23)”][/et_pb_image][et_pb_text _builder_version=”4.0.8″ text_font=”|600|on||||||” text_font_size=”17px” text_line_height=”1.6em” custom_padding=”|||20px|false|false” border_width_left=”2px” border_color_left=”#f15039″]Det betyder at Facebook kan følge brugeren gennem forskellige enheder, hvor den kan identificere og med stor præcision, ramme den tidligere besøgende på din hjemmeside.[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” prev_background_color=”#ffffff” _builder_version=”4.0.9″ background_enable_color=”off” use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”#e7e9ed” background_color_gradient_end=”#f4f4f4″ custom_padding=”180px||75px|||” custom_padding_tablet=”150px||||false|false” custom_padding_phone=”100px||40px||false|false” top_divider_style=”wave2″ top_divider_height=”140px” top_divider_height_tablet=”160px” top_divider_height_phone=”100px” top_divider_height_last_edited=”on|tablet” border_width_bottom=”1px” border_color_bottom=”#dbdbdb”][et_pb_row _builder_version=”3.26.7″ custom_margin=”||30px||false|false”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ text_orientation=”center” custom_margin=”||10px||false|false” text_text_align=”center”]

Hvad er fordelen ved Facebook Retargeting?

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ text_font_size=”19px” header_3_font=”Source Sans Pro|600|||||||” header_3_font_size=”19px” text_orientation=”center” text_text_align=”center”]

Facebook har sit eget Retargeting værktøj, som gør det forholdsvis let og brugervenligt at opsætte Facebook Retargeting kampagner.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_3,1_3,1_3″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_column type=”1_3″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_toggle title=”Dynamiske annoncer” open_toggle_text_color=”#282a31″ _builder_version=”4.2.2″ title_text_color=”#282a31″ title_level=”h3″ title_font=”|||on|||||” title_text_align=”center” title_font_size=”18px” title_letter_spacing=”2px” body_text_align=”center” body_text_color=”#5b5b5b” body_font_size=”14px” body_line_height=”1.5em” background_color=”#ffffff” custom_padding=”0px|0px|0px|0px|true|true” hover_enabled=”0″ custom_css_toggle_icon=”display: none !important;” border_width_all=”3px” border_color_all=”#e7e9ed” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0)” box_shadow_color__hover_enabled=”on” box_shadow_color__hover=”rgba(0,0,0,0.1)” transform_styles__hover_enabled=”on” transform_scale__hover_enabled=”on” transform_translate__hover_enabled=”on” transform_rotate__hover_enabled=”on” transform_skew__hover_enabled=”on” transform_origin__hover_enabled=”on” transform_scale__hover=”105%|105%” module_class=”toggle-klik-og-laes-mere”]

Har du en webshop, vil du i høj grad have gavn af at benytte dig af Facebooks dynamiske produktannoncer, som viser brugere, de produkter som de tidligere har set på. Her vil du oftest forbinde din webshop med et plugin, så dine produkter automatisk uploades og opdateres til dit katalog i Facebook.

Via kataloget vil Facebook have adgang til det nødvendige indhold, såsom titel, produktbeskrivelse og produktbeskrivelser, som vil være relevante for dine tidligere besøgende. På den måde vil brugerne få genskabt interessen for dine produkter, hvilket uden tvivl vil øge sandsynligheden for, at de konverterer til et salg.

[/et_pb_toggle][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_toggle title=”Retargeting mersalg” open_toggle_text_color=”#282a31″ _builder_version=”3.26.7″ title_text_color=”#282a31″ title_level=”h3″ title_font=”|||on|||||” title_text_align=”center” title_font_size=”18px” title_letter_spacing=”2px” body_text_align=”center” body_text_color=”#5b5b5b” body_font_size=”14px” body_line_height=”1.5em” custom_padding=”0px|0px|0px|0px|true|true” custom_css_toggle_icon=”display: none !important;” border_width_all=”3px” border_color_all=”#e7e9ed” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0)” box_shadow_color__hover_enabled=”on” box_shadow_color__hover=”rgba(0,0,0,0.1)” transform_styles__hover_enabled=”on” transform_scale__hover_enabled=”on” transform_translate__hover_enabled=”on” transform_rotate__hover_enabled=”on” transform_skew__hover_enabled=”on” transform_origin__hover_enabled=”on” transform_scale__hover=”105%|105%” background_color=”#ffffff” module_class=”toggle-klik-og-laes-mere”]Ønsker du at skabe mersalg på dine eksisterende kunder, vil dette være en oplagt mulighed for dig. Med en målgruppe som henvender sig specifikt til tidligere kunder, har du mulighed for at markedsføre specifikke produkter, som matcher det, som dine kunder tidligere har købt. På den måde formår du, at øge din kundeværdi ved at skabe gensalg, til dine tidligere kunder. Med denne type annoncer, kan du desuden skabe mere langvarige relationer til dine kunder. For her kan du eksponere dem med målrettet indhold, der har til mål at skabe tillid og relation mellem dine kunder og dit brand.[/et_pb_toggle][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_toggle title=”Dynamiske Flow” open_toggle_text_color=”#282a31″ _builder_version=”3.26.7″ title_text_color=”#282a31″ title_level=”h3″ title_font=”|||on|||||” title_text_align=”center” title_font_size=”18px” title_letter_spacing=”2px” body_text_align=”center” body_text_color=”#5b5b5b” body_font_size=”14px” body_line_height=”1.5em” custom_padding=”0px|0px|0px|0px|true|true” custom_css_toggle_icon=”display: none !important;” border_width_all=”3px” border_color_all=”#e7e9ed” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0)” box_shadow_color__hover_enabled=”on” box_shadow_color__hover=”rgba(0,0,0,0.1)” transform_styles__hover_enabled=”on” transform_scale__hover_enabled=”on” transform_translate__hover_enabled=”on” transform_rotate__hover_enabled=”on” transform_skew__hover_enabled=”on” transform_origin__hover_enabled=”on” transform_scale__hover=”105%|105%” background_color=”#ffffff” module_class=”toggle-klik-og-laes-mere”]Med Facebooks dynamiske flow annoncer, kan du opsætte flere annoncer, som dine tidligere besøgende skiftevis bliver eksponeret for. Disse annoncer, indeholder tekst og indhold, som du mener er relevant for den valgte målgruppe. Annoncerne vil oftest hænge sammen, så du eksempelvis viser en informerende annonce til at starte med og efter en sekvens af annoncer, slutter af med en salgsfremmende annonce. På den måde leder du dine potentielle kunder igennem et planlagt flow, som leder dem til en mulighed for at konvertere. [/et_pb_toggle][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” _builder_version=”4.0.9″ custom_padding=”55px||35px||false|” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”0px||0px||true|false”][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ header_3_font_size=”30px” width=”89%” width_tablet=”74%” width_phone=”100%” width_last_edited=”on|phone” custom_padding=”|||45px|false|false” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”|||25px|false|false” custom_padding_last_edited=”on|phone”]

Optimer dine Facebook Retargeting annoncer

[/et_pb_text][et_pb_divider _builder_version=”3.26.7″ width=”25%” width_tablet=”” width_phone=”35%” width_last_edited=”on|phone” module_alignment=”left” custom_margin=”||10px||false|false” custom_padding=”||||false|false” animation_style=”slide” animation_direction=”left” animation_duration=”1500ms” animation_intensity_slide=”10%”][/et_pb_divider][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”|600|||||||” text_font_size=”17px” text_line_height=”1.6em” custom_padding=”|||45px|false|false” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”|25px||25px|false|true” custom_padding_last_edited=”on|desktop”]Ligesom med mange andre typer markedsføring, vil du opleve, at der løbende skal optimeres på indholdet. [/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ custom_padding_phone=”|25px||25px|false|true” custom_padding_last_edited=”off|desktop”]Hold øje med hvad der skaber resultater for dig, samt hvad der skaber knapt så gode resultater. På de Retargeting annoncer, der ikke fører til resultater, kan du optimere på flere forskellige parametre. Du vil eksempelvis have mulighed for at optimere på, hvor langt tid, der skal gå før dine tidligere besøgende bliver eksponeret for dine ynamiske Remarketing annoncer. Her skal du sørge for at finde balancen, så dine annoncer skaber de ønskede resultater.[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.0.8″ border_width_top=”1px” border_color_top=”#d3d3d3″][et_pb_row column_structure=”2_5,3_5″ _builder_version=”4.0.8″][et_pb_column type=”2_5″ _builder_version=”4.0.8″][et_pb_text _builder_version=”4.0.8″ text_font=”Montserrat|600|||||||” text_font_size=”30px” text_line_height=”1.2em” custom_margin=”20px||20px||false|false” custom_margin_tablet=”0px||||false|false” custom_margin_phone=”” custom_margin_last_edited=”on|tablet” text_font_size_tablet=”” text_font_size_phone=”20px” text_font_size_last_edited=”on|phone”]Marketing Advisor hjælper dig med din Facebook retargeting[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”3_5″ _builder_version=”4.0.8″][et_pb_text _builder_version=”4.0.8″ text_font=”||on||||||” width_tablet=”100%” width_last_edited=”off|desktop”]Vi stræber efter at blive din højre hånd. Derfor står vi altid klar til at give kyndig rådgivning til din markedsføring. Står du og mangler hjælp til at opnå dit mål, så kontakt os i dag til en uforpligtende samtale. Sammen får vi skabt gode resultater, der matcher det potentiale, som vi ved du har.[/et_pb_text][et_pb_button button_url=”/kontakt” button_text=”Kontakt Marketing Advisor i dag” button_alignment=”right” button_alignment_tablet=”left” button_alignment_phone=”left” button_alignment_last_edited=”on|phone” _builder_version=”4.0.8″ custom_button=”on” button_text_size=”16px” button_letter_spacing=”0.02em” custom_margin=”||||false|false” custom_margin_phone=”30px||||false|false” custom_margin_last_edited=”off|desktop”][/et_pb_button][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]