Google Remarketing

[et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” _builder_version=”3.26.7″ use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”rgba(231,233,237,0.38)” background_color_gradient_end=”#ffffff” background_color_gradient_end_position=”21%” custom_padding=”60px||15px|||” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”30px||||false|false”][et_pb_row column_structure=”2_3,1_3″ custom_padding_last_edited=”on|desktop” _builder_version=”3.26.7″ custom_padding=”||55px|||” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”||40px||false|false” border_width_bottom=”1px” border_color_bottom=”#dbdbdb”][et_pb_column type=”2_3″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”3.27.4″ custom_margin=”||0px||false|false” custom_padding=”||||false|false”]

Hvad er Google Remarketing?

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ text_font=”|300|||||||” text_text_color=”#282a31″ text_orientation=”right” custom_margin=”10px||||false|false” custom_margin_tablet=”0px||||false|false” custom_margin_phone=”-20px||||false|false” custom_margin_last_edited=”on|tablet” text_font_size_tablet=”” text_font_size_phone=”13px” text_font_size_last_edited=”on|phone” text_text_align=”right” text_text_align_tablet=”left” text_text_align_last_edited=”on|phone”]Remarketing Google Remarketing[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”3_5,2_5″ _builder_version=”3.26.7″ custom_margin=”70px||||false|false” custom_margin_tablet=”” custom_margin_phone=”30px||||false|false” custom_margin_last_edited=”on|phone”][et_pb_column type=”3_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ text_font=”||||||||” text_font_size=”17px” text_line_height=”1.6em” custom_margin=”||||false|false”]

Google Remarketing er en overkommelig metode, når du ønsker at forøge din marketing ROI.

Google er, som du sikkert allerede ved, et kæmpe søgenetværk, der lader brugere informationssøge. Ofte har en informationssøgning til formål at afdække et behov, og i denne søgen vil brugeren oftest besøge flere sider, som har relaterede svar.

Googles algoritme indekserer det indhold den finder mest relevant for disse brugere og rangerer det efter relevans for den informationssøgende. Det vil altså sige, at en bruger, der har søgt efter den ydelse du udbyder, vil have fundet dig gennem Google.

Over 90% af alle danskere, bruger Googles søgefunktion minimum en gang om måneden. Det gør Google til et enestående værktøj, når du vil synliggøre din virksomhed. Hvis en bruger har fundet dig før, men ikke har købt eller endt som en konvertering, kan du altså med fordel sætte en Google Remarketing kampagne op.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”2_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_image src=”https://marketing-advisor.dk/wp-content/uploads/google-remarketing-contentbillede.jpg” _builder_version=”4.0.8″ box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”26px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(40,42,49,0.23)”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” prev_background_color=”#ffffff” _builder_version=”4.0.9″ background_enable_color=”off” use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”#e7e9ed” background_color_gradient_end=”#f4f4f4″ custom_padding=”180px||75px|||” custom_padding_tablet=”150px||||false|false” custom_padding_phone=”100px||40px||false|false” top_divider_style=”wave2″ top_divider_height=”140px” top_divider_height_tablet=”160px” top_divider_height_phone=”100px” top_divider_height_last_edited=”on|tablet” border_width_bottom=”1px” border_color_bottom=”#dbdbdb”][et_pb_row _builder_version=”3.26.7″ custom_margin=”||30px||false|false”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”3.27.4″ text_orientation=”center” custom_margin=”||10px||false|false” text_text_align=”center”]

Hvordan virker Google Remarketing?

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ text_font_size=”19px” header_3_font=”Source Sans Pro|600|||||||” header_3_font_size=”19px” text_orientation=”center” text_text_align=”center”]

Google Remarketing værktøjet lader dig benytte flere valgmuligheder for, hvordan du vil ramme din målgruppe.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_5,1_5,1_5,1_5,1_5″ use_custom_gutter=”on” gutter_width=”2″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_column type=”1_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_toggle title=”Standard” open_toggle_text_color=”#282a31″ _builder_version=”4.2.2″ title_text_color=”#282a31″ title_level=”h3″ title_font=”|||on|||||” title_text_align=”center” title_font_size=”18px” title_letter_spacing=”2px” body_text_align=”center” body_text_color=”#5b5b5b” body_font_size=”14px” body_line_height=”1.5em” background_color=”#ffffff” custom_padding=”0px|0px|0px|0px|true|true” hover_enabled=”0″ custom_css_toggle_icon=”display: none !important;” border_width_all=”3px” border_color_all=”#e7e9ed” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0)” box_shadow_color__hover_enabled=”on” box_shadow_color__hover=”rgba(0,0,0,0.1)” transform_styles__hover_enabled=”on” transform_scale__hover_enabled=”on” transform_translate__hover_enabled=”on” transform_rotate__hover_enabled=”on” transform_skew__hover_enabled=”on” transform_origin__hover_enabled=”on” transform_scale__hover=”105%|105%” module_class=”toggle-klik-og-laes-mere”]Dette kan omtales som standard måden, at opsætte din Google retargeting annoncer på. Her skriver du den ønskede tekst, med det indhold som du ønsker fremhævet på Googles annoncenetværk. Indholdet udtænkes til at ramme den målgruppe, som du gerne vil have tilbage på din hjemmeside.[/et_pb_toggle][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_toggle title=”Dynamisk” open_toggle_text_color=”#282a31″ _builder_version=”3.26.7″ title_text_color=”#282a31″ title_level=”h3″ title_font=”|||on|||||” title_text_align=”center” title_font_size=”18px” title_letter_spacing=”2px” body_text_align=”center” body_text_color=”#5b5b5b” body_font_size=”14px” body_line_height=”1.5em” custom_padding=”0px|0px|0px|0px|true|true” custom_css_toggle_icon=”display: none !important;” border_width_all=”3px” border_color_all=”#e7e9ed” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0)” box_shadow_color__hover_enabled=”on” box_shadow_color__hover=”rgba(0,0,0,0.1)” transform_styles__hover_enabled=”on” transform_scale__hover_enabled=”on” transform_translate__hover_enabled=”on” transform_rotate__hover_enabled=”on” transform_skew__hover_enabled=”on” transform_origin__hover_enabled=”on” transform_scale__hover=”105%|105%” background_color=”#ffffff” module_class=”toggle-klik-og-laes-mere”]Denne remarketing form, går selv ind og trækker den nødvendige tekst fra din hjemmeside, som efterfølgende præsenteres for din valgte målgruppe. Her vises det indhold eller de produkter/services, som de har været inde på dine hjemmeside og se på, eller har lagt i kurven uden at købe. [/et_pb_toggle][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_toggle title=”Search ads” open_toggle_text_color=”#282a31″ _builder_version=”3.26.7″ title_text_color=”#282a31″ title_level=”h3″ title_font=”|||on|||||” title_text_align=”center” title_font_size=”18px” title_letter_spacing=”2px” body_text_align=”center” body_text_color=”#5b5b5b” body_font_size=”14px” body_line_height=”1.5em” custom_padding=”0px|0px|0px|0px|true|true” custom_css_toggle_icon=”display: none !important;” border_width_all=”3px” border_color_all=”#e7e9ed” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0)” box_shadow_color__hover_enabled=”on” box_shadow_color__hover=”rgba(0,0,0,0.1)” transform_styles__hover_enabled=”on” transform_scale__hover_enabled=”on” transform_translate__hover_enabled=”on” transform_rotate__hover_enabled=”on” transform_skew__hover_enabled=”on” transform_origin__hover_enabled=”on” transform_scale__hover=”105%|105%” background_color=”#ffffff” module_class=”toggle-klik-og-laes-mere”]Når brugeren har fundet dig og forladt din side, lader Google remarketing for search ads, dig ramme brugeren igen. Dette gøre blandt andet gennem relevante søgeord, som brugerne har fundet dig på. Her kan du sætte yderlige søgeord på, som er langt mere specifikke og lettere rammer de kunder, der har vist interesse for dine ydelser.[/et_pb_toggle][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_toggle title=”Video” open_toggle_text_color=”#282a31″ _builder_version=”3.26.7″ title_text_color=”#282a31″ title_level=”h3″ title_font=”|||on|||||” title_text_align=”center” title_font_size=”18px” title_letter_spacing=”2px” body_text_align=”center” body_text_color=”#5b5b5b” body_font_size=”14px” body_line_height=”1.5em” custom_padding=”0px|0px|0px|0px|true|true” custom_css_toggle_icon=”display: none !important;” border_width_all=”3px” border_color_all=”#e7e9ed” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0)” box_shadow_color__hover_enabled=”on” box_shadow_color__hover=”rgba(0,0,0,0.1)” transform_styles__hover_enabled=”on” transform_scale__hover_enabled=”on” transform_translate__hover_enabled=”on” transform_rotate__hover_enabled=”on” transform_skew__hover_enabled=”on” transform_origin__hover_enabled=”on” transform_scale__hover=”105%|105%” background_color=”#ffffff” module_class=”toggle-klik-og-laes-mere”]Kunne du godt tænke dig, at benytte video kampagner til dine retargeting annoncer, er remarketing lists for video campaigns værktøjet for dig. Her kan du vise en video på Google annoncenetværket, som rammer brugeren på en effektiv og visuel måde. Denne annonceform, er i høj grad anbefalelsesværdig. Særligt hvis du har et mere komplekst produkt, hvor det kan være en god idé, at uddybe hvorfor netop dit produkt er overlegent i forhold til dine konkurrenters.[/et_pb_toggle][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_toggle title=”Liste” open_toggle_text_color=”#282a31″ _builder_version=”3.26.7″ title_text_color=”#282a31″ title_level=”h3″ title_font=”|||on|||||” title_text_align=”center” title_font_size=”18px” title_letter_spacing=”2px” body_text_align=”center” body_text_color=”#5b5b5b” body_font_size=”14px” body_line_height=”1.5em” custom_padding=”0px|0px|0px|0px|true|true” custom_css_toggle_icon=”display: none !important;” border_width_all=”3px” border_color_all=”#e7e9ed” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0)” box_shadow_color__hover_enabled=”on” box_shadow_color__hover=”rgba(0,0,0,0.1)” transform_styles__hover_enabled=”on” transform_scale__hover_enabled=”on” transform_translate__hover_enabled=”on” transform_rotate__hover_enabled=”on” transform_skew__hover_enabled=”on” transform_origin__hover_enabled=”on” transform_scale__hover=”105%|105%” background_color=”#ffffff” module_class=”toggle-klik-og-laes-mere”]Denne annonce model bruges typisk af den mere rutinerede bruger. Med denne metode kan du gennem dine indsamlede oplysninger på kunden, samt dine generelle kontaktoplysninger, ramme dine tidligere besøgende. På denne måde har du mulighed for at ramme dine kunder igen, efter et besøg på din hjemmeside. Dette kan eksempelvis ske, når de logger ind på deres Google konto. Her vil dine annoncer følge dem rundt, når de informationssøger på Google. [/et_pb_toggle][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” _builder_version=”4.0.9″ custom_padding=”55px||35px||false|” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”0px||0px||true|false”][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”3.27.4″ header_3_font_size=”30px” width=”89%” width_tablet=”74%” width_phone=”100%” width_last_edited=”on|phone” custom_padding=”|||45px|false|false” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”|||25px|false|false” custom_padding_last_edited=”on|phone”]

Hvordan skaber jeg succes med min Google Remarketing?

[/et_pb_text][et_pb_divider _builder_version=”3.26.7″ width=”25%” width_tablet=”” width_phone=”35%” width_last_edited=”on|phone” module_alignment=”left” custom_margin=”||10px||false|false” custom_padding=”||||false|false” animation_style=”slide” animation_direction=”left” animation_duration=”1500ms” animation_intensity_slide=”10%”][/et_pb_divider][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ custom_padding_phone=”|25px||25px|false|true” custom_padding_last_edited=”off|desktop”]Du tænker måske, at nogle af disse værktøjer vil skabe bedre resultater end andre. Som udgangspunkt anbefales det, at benytte en kombination af flere remarketing værktøjer, for at skabe den optimale løsning. På den måde kan du sikre dig, at din cookie based tracking opnår de ønskede målsætninger. Det kræver tid, fornyelse og øvelse, for skal man opnå de bedste resultater, skal man løbende optimere på diverse parametre. Du kan først se den rigtige effekt af dine kampagner efter et stykke tid, og derfor kan det hurtigt blive en ressourcekrævende aktivitet for dig.[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.0.8″ border_width_top=”1px” border_color_top=”#d3d3d3″][et_pb_row column_structure=”2_5,3_5″ _builder_version=”4.0.8″][et_pb_column type=”2_5″ _builder_version=”4.0.8″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”Montserrat|600|||||||” text_font_size=”30px” text_line_height=”1.2em” custom_margin_tablet=”0px||||false|false” custom_margin_last_edited=”off|desktop” text_font_size_tablet=”” text_font_size_phone=”20px” text_font_size_last_edited=”on|phone”]Marketing Advisor hjælper dig med din Google Remarketing[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”3_5″ _builder_version=”4.0.8″][et_pb_text _builder_version=”4.0.8″ text_font=”||on||||||” width_tablet=”100%” width_last_edited=”off|desktop”]Vil du høre mere om, hvordan du skaber resultater med dine Google remarketing kampagner, kan du altid kontakte os. Vi tager gerne en uforpligtende samtale om, hvilke resultater du ønsker med dine kampagner, og finder også gerne ud af en langsigtet løsning sammen.[/et_pb_text][et_pb_button button_url=”/kontakt” button_text=”Kontakt Marketing Advisor i dag” button_alignment=”right” button_alignment_tablet=”left” button_alignment_phone=”left” button_alignment_last_edited=”on|phone” _builder_version=”4.0.8″ custom_button=”on” button_text_size=”16px” button_letter_spacing=”0.02em” custom_margin=”||||false|false” custom_margin_phone=”30px||||false|false” custom_margin_last_edited=”off|desktop”][/et_pb_button][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]