Run For Cover

Kundecases Run For Cover
Run For Cover startede i 2002 som et pladeselskab og udgav kunstnere som Niarn, Johnson & Malone m.m.
Run For Cover har siden lanceret eget tøjmærke Run For Cover Clothing, kunstworkshop, in-stores og kunstgalleri og i 2014 genoptog vi også vores tryk og udgivelse af vinyler. Siden har Run For Cover valgt, at rykke deres fysiske butik til Rødovre og har startet og udvidet deres webshop.
\

Optimering af ads

Marketing Advisor fik ryddet op i kampagner og annoncer.
\

Optimering af søgeord

Her blev søgeordsanalysen gennemgået og opdateret
\

Revidering af målgrupper

Der skulle laves nye remarketing målgrupper for Run For Cover

Hvad var Run For Covers ønsker?

Run For Cover stod med et ønske om, at fastholde en fornuftig Return on Ad Spend (ROAS) og samtidig øge omsætningen over perioden, Marketing Advisor skulle hjælpe med markedsføringen. En af deres helt store udfordringer, var den skærpede konkurrence fra andre webshops, især på kunstartikler og deres populære Posca tuscher.

Opnået ROAS

%

Øget konverteringsværdi

%

Øget brand synlighed på Run For Cover

Marketing Advisors løsning

Marketing Advisor blev hurtigt klar over, at Run For Covers største problem, var at deres søgeordsoptimering, ikke hang sammen med de annoncer, som kørte på Google Ads. Derfor var det Marketing Advisors første opgave, at lave en kæmpe oprydning af søgeord på de annoncer, Run For Cover havde i forvejen. På den måde kunne Marketing Advisor altså skabe en rød tråd gennem hjemmeside og Google, som fik organisk og betalte søgeord til at tale langt bedre sammen. Derudover, fik Marketing Advisor skabt langt bedre og mere relevante remarketing målgrupper og kampagner, der skulle sikre en langt større konverteringsgrad af de besøgende til webshoppen.

Hvad var resultaterne?

Større cross-channel værdi gennem annoncer
Gennem de nye og optimeret remarketing målgrupper, kunne Run For Cover nyde langt bedre af, at ramme de tidligere interesserede. Gennem flere måneder med optimeringer, fik Marketing Advisor ramt en ROAS på 13 af de gennemsnitlige kampagne resultater. Hermed kunne Run For Cover altså nyde, et færre annoncerings kroner til Google og fastholde deres høje omsætning på webshoppen.
Forøget gennemsnitlig konverteringsværdi på webshoppen
Udover den høje ROAS, kunne Run For Cover også nyde en langt større gennemsnitligt konverteringsværdi end før. For Run For Cover betød dette blot, at kunderne købte for mere ad gangen end tidligere.
Øget brand synlighed omkring Run For Cover
Gennem en langt mere solid rød tråd gennem diverse platforme og værktøjer, fik Marketing Advisor skabt langt mere relevant synlighed for Run For Cover. Fordi Marketing Advisor fik ramt de rigtige målgrupper på de rigtige tidspunkter, blev kendskabet til og omkring Run For Cover langt højere over de måneder, Marketing Advisor arbejde på denne case.
Vores løsninger
Vi hjælper din virksomhed, med at få en 360 graders løsning, der dækker tre essentielle behov: synlighed, tilgængelighed og brandværdi.
Vi hjælper dig med at udnytte det potentiale, som vi ved din virksomhed besidder.
SEM
Content Marketing
Webshop
SoMe
Remarketing

Marketingstrategi

Influencer
Affiliate Marketing