Hvad er Facebook annoncering?

SoMe Facebook Annoncering

Facebook annoncering – Benyt dig af et af de største sociale medier til annoncering.
Facebook er et af danskernes foretrukne sociale medier.

Samlet set bruger ca. 4,5 millioner danskere Facebook, hvilket giver uanede eksponeringsmuligheder. Vores team skræddersyer din Facebook annoncering, alt afhængigt af behov og formål, så du kan opnå det bedst mulige resultat. Du vil en gang om måneden få en status på din annoncering på Facebook, samt Instagram annoncering. Facebook er på forholdsvis kort tid blevet danskernes foretrukne medie med ca. 70% af befolkningen som brugere. Det gør derfor også Facebook til et af de mest profitable onlinekanaler overhovedet.

Facebook optimerer og udvider konstant deres services, hvilket derfor også stiller højere krav til annoncører. Det medfører, at man som annoncør konstant skal holde sig ajour med de nyeste tiltag og være omstillingsparat for at opnå de bedste resultater.

Særligt i forhold til målgruppeudvælgelse og sporing af resultater. Du kan vise alt fra billeder, til tekst og animationer, som kan fange og vække interesse hos brugere og lede dem videre til din hjemmeside.

Hvordan virker Facebook annoncering?

Facebook annoncering giver dig mange muligheder for, at ramme netop din målgruppe på flere måder.

Billede

Du kan bruge visuelt flotte og fangende billeder, når du benytter dig af Facebook annoncering. Disse vil typisk være gode til annoncetyper, der har til formål, at øge kendskabet til din virksomhed og dine ydelser eller produkter. Her er det vigtigt, at du benytter dig af gode og resultatskabende call-to-actions i dine billeder.

Video

Du kan benytte dig af video annoncer, der typisk kan fange din målgruppe på en anden måde end et billede. I en video, kan du gå langt mere i dybden med dine budskaber og derved skabe bedre gennemsigtighed overfor dine kunder. Både nuværende, nye og potentielle.

Karrusel

Karrusel formatet i Facebook annoncering, giver dig mange muligheder. Denne funktion er i sær velegnet til fremvisning af produkter. Her får du mulighed for, at vise mere end et billede eller video i samme annonce.

Hvordan bruger jeg Facebook annoncering bedst?

Mulighederne ved korrekt udført Facebook annoncering er næsten grænseløse, hvis du som annoncør udvælger den rette målgruppe, tilpasser din annonce efter denne, samt sporer på de rigtige parametre. Formår du dette, får du som annoncør både gode resultater og indblik i målgruppens adfærd og kan derfor tilpasse dine annoncer yderligere.

Samlet set vil du med god forståelse og korrekt brug af Facebook annoncering have uanede muligheder for vækst, informationsformidling eller hvad du som virksomhed ønsker at opnå.

Gør noget ekstra ud af din Facebook markedsføring

Det vigtigste ved din Facebook annoncering er måden du tænker markedsføring på. Undgå silo tænkning og tro når du bruger annoncering på Facebook at du er garanteret gode og effektive resultater. Benyt dig af flere kanaler, aktiviteter og processer, for at få det meste ud af din annoncering.
Læs meget mere omkring andre aktiviteter her på hjemmesiden.
Marketing Advisor hjælper dig med din Facebook annoncering
Marketing Advisor hjælper dig med din annoncering på Facebook. Vi tager hånd om din digitale identitet og skaber de bedste forudsætninger for vækst og konverteringer. Vi brænder nemlig for markedsføring og udviser dagligt højt fagligt niveau. Kontakt os til en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe dig videre med din markedsføring.
Vores løsninger
Vi hjælper din virksomhed, med at få en 360 graders løsning, der dækker tre essentielle behov: synlighed, tilgængelighed og brandværdi.
Vi hjælper dig med at udnytte det potentiale, som vi ved din virksomhed besidder.
SEM
Content Marketing
Webshop
SoMe
Remarketing

Marketingstrategi

Influencer
Affiliate Marketing