Youtube Ads

[et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” _builder_version=”3.26.7″ use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”rgba(231,233,237,0.38)” background_color_gradient_end=”#ffffff” background_color_gradient_end_position=”21%” custom_padding=”60px||15px|||” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”30px||||false|false”][et_pb_row column_structure=”3_5,2_5″ custom_padding_last_edited=”on|desktop” _builder_version=”3.26.7″ custom_padding=”||55px|||” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”||40px||false|false” border_width_bottom=”1px” border_color_bottom=”#dbdbdb”][et_pb_column type=”3_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ custom_margin=”||0px||false|false” custom_padding=”||||false|false”]

Hvad er YouTube ads?

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”2_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ text_font=”|300|||||||” text_text_color=”#282a31″ text_orientation=”right” custom_margin=”10px||||false|false” custom_margin_tablet=”0px||||false|false” custom_margin_phone=”-20px||||false|false” custom_margin_last_edited=”on|tablet” text_font_size_tablet=”” text_font_size_phone=”13px” text_font_size_last_edited=”on|phone” text_text_align=”right” text_text_align_tablet=”left” text_text_align_last_edited=”on|phone”]SoMe YouTube Ads[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”3_5,2_5″ _builder_version=”3.29.3″ custom_margin=”70px||||false|false” custom_margin_tablet=”” custom_margin_phone=”30px||||false|false” custom_margin_last_edited=”on|phone”][et_pb_column type=”3_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ text_font=”||||||||” text_font_size=”17px” text_line_height=”1.6em” custom_margin=”||||false|false”]

Som verdens 2. største søgemaskine, er YouTube et meget alsidigt og stærkt værktøj, når det kommer til annoncering

Danskerne er vilde med YouTube, og næsten en tredjedel af befolkningen benytter sig månedligt af YouTube. Hvis denne udvikling fortsætter, vil dette tal uden tvivl stige over de næste par år. Det vil altså sige, at den målgruppe du ønsker at ramme med din annoncering, sandsynligvis er at finde på YouTube.

Ligesom med andre af Googles annonceringsformer, kan du med YouTube Ads selv kontrollere budgettet. Du kan se præcis hvilket afkast du får for dit annoncebudget, antallet af visninger, resultater og din ROAS.

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”2_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_image src=”https://marketing-advisor.dk/wp-content/uploads/youtube-logo.png” _builder_version=”4.0.9″ custom_margin=”60px||||false|false” custom_margin_tablet=”0px||||false|false” custom_margin_phone=”” custom_margin_last_edited=”on|tablet”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” prev_background_color=”#ffffff” _builder_version=”4.0.9″ background_enable_color=”off” use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”#e7e9ed” background_color_gradient_end=”#f4f4f4″ custom_padding=”180px||75px|||” custom_padding_tablet=”150px||||false|false” custom_padding_phone=”100px||40px||false|false” top_divider_style=”wave2″ top_divider_height=”140px” top_divider_height_tablet=”160px” top_divider_height_phone=”100px” top_divider_height_last_edited=”on|tablet” border_width_bottom=”1px” border_color_bottom=”#dbdbdb”][et_pb_row _builder_version=”3.26.7″ custom_margin=”||30px||false|false”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ text_orientation=”center” custom_margin=”||10px||false|false” text_text_align=”center”]

YouTube Ads alsidighed

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.29.3″ text_font_size=”19px” header_3_font=”Source Sans Pro|600|||||||” header_3_font_size=”19px” text_orientation=”center” text_text_align=”center”]

Der er et kæmpe potentiale for, at ramme lige præcis din ønskede målgruppe med YouTube Ads forskellige annoncetyper.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_toggle title=”In-stream annoncer” open_toggle_text_color=”#282a31″ _builder_version=”4.2.2″ title_text_color=”#282a31″ title_level=”h3″ title_font=”|||on|||||” title_text_align=”center” title_font_size=”18px” title_letter_spacing=”2px” body_text_align=”center” body_text_color=”#5b5b5b” body_font_size=”14px” body_line_height=”1.5em” background_color=”#ffffff” custom_padding=”0px|0px|0px|0px|true|true” hover_enabled=”0″ custom_css_toggle_icon=”display: none !important;” border_width_all=”3px” border_color_all=”#e7e9ed” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0)” box_shadow_color__hover_enabled=”on” box_shadow_color__hover=”rgba(0,0,0,0.1)” transform_styles__hover_enabled=”on” transform_scale__hover_enabled=”on” transform_translate__hover_enabled=”on” transform_rotate__hover_enabled=”on” transform_skew__hover_enabled=”on” transform_origin__hover_enabled=”on” transform_scale__hover=”105%|105%” module_class=”toggle-klik-og-laes-mere”]Denne annonceform viser din reklamefilm eller video, når en bruger klikker på videoen. Her kan din reklamefilm eller video afspilles før, undervejs, eller efter brugeren har set YouTube videoen. Her vil brugeren få mulighed for at springe annoncen over efter fem sekunders afspilningstid. Denne annonceform, giver dig et kort vindue til at vække interesse for dine ydelser og kerneværdier, hos den iagttagende bruger.[/et_pb_toggle][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_toggle title=”Video Discovery annoncer.” open_toggle_text_color=”#282a31″ _builder_version=”3.29.3″ title_text_color=”#282a31″ title_level=”h3″ title_font=”|||on|||||” title_text_align=”center” title_font_size=”18px” title_letter_spacing=”2px” body_text_align=”center” body_text_color=”#5b5b5b” body_font_size=”14px” body_line_height=”1.5em” custom_padding=”0px|0px|0px|0px|true|true” custom_css_toggle_icon=”display: none !important;” border_width_all=”3px” border_color_all=”#e7e9ed” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0)” box_shadow_color__hover_enabled=”on” box_shadow_color__hover=”rgba(0,0,0,0.1)” transform_styles__hover_enabled=”on” transform_scale__hover_enabled=”on” transform_translate__hover_enabled=”on” transform_rotate__hover_enabled=”on” transform_skew__hover_enabled=”on” transform_origin__hover_enabled=”on” transform_scale__hover=”105%|105%” background_color=”#ffffff” module_class=”toggle-klik-og-laes-mere”]

Med Video Discovery bliver dine annoncer vist, på samme måde som andre steder på Google. Det indhold du vil præsentere din målgruppe for, bliver vist som et top resultat på YouTube, med billede og titel. Dette skal opfordre brugerne, til at klikke ind på din reklamefilm eller videoannonce. Din annonce bliver vist når den informationssøgende rammer din valgte targeting, ved søgning på relaterede emner eller søgeord.

[/et_pb_toggle][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” _builder_version=”4.0.8″ custom_padding=”55px||55px||true|” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”0px||0px||true|false”][et_pb_row column_structure=”2_5,3_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_column type=”2_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”||||||||” text_text_color=”#ffffff” text_font_size=”18px” text_line_height=”1.5em” background_color=”#f15039″ text_orientation=”center” custom_margin=”20px||||false|false” custom_margin_tablet=”0px||||false|false” custom_margin_phone=”” custom_margin_last_edited=”on|tablet” custom_padding=”40px|40px|40px|40px|true|true” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”30px|25px|30px|25px|true|true” custom_padding_last_edited=”on|phone”]Alt efter hvad din annonce skal indeholde, kan budskabet være forskelligt fra annonce til annonce. Men en ting vil aldrig ændre sig, nemlig din USP. Din unique-selling-point, er hvad der definerer dig som virksomhed. Den omhandler hvordan du adskiller dig fra dine konkurrenter, men også hvem din virksomhed grundlæggende er.[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”3_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ header_3_font_size=”30px” width=”89%” width_tablet=”74%” width_phone=”100%” width_last_edited=”on|phone” custom_padding=”|||45px|false|false” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”|||25px|false|false” custom_padding_last_edited=”on|phone”]

Skab de bedste resultater med YouTube Ads

[/et_pb_text][et_pb_divider _builder_version=”4.0.8″ width=”25%” width_tablet=”” width_phone=”35%” width_last_edited=”on|phone” module_alignment=”left” custom_margin=”||10px||false|false” custom_padding=”||||false|false” animation_style=”slide” animation_direction=”left” animation_duration=”1500ms” animation_intensity_slide=”10%”][/et_pb_divider][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ custom_padding=”|||45px|false|false” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”|25px||25px|false|true” custom_padding_last_edited=”on|desktop”]

Derfor er det vigtigt, at du har slået fast, hvilket budskab din video skal have. Dette budskab, skal være synligt fra starten. For når en bruger kan springe din annonce over, efter kun 5 sekunders visning, handler det i høj grad om, at skabe call-to-action hurtigt.

Hvis din video eksempelvis er 30 sekunder lang, skal dine USP’er altså være fremtrædende i de første 5 sekunder af din video, samt de sidste 5 sekunder. På den måde øger du chancen for, at din video skaber call-to-action. Er din call-to-action stærk, vil der være en chance for, at brugeren klikker sig ind på din landingsside, eller vil klikke ind på din YouTube profil for at opleve mere.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.0.8″ border_width_top=”1px” border_color_top=”#d3d3d3″][et_pb_row column_structure=”2_5,3_5″ _builder_version=”4.0.8″][et_pb_column type=”2_5″ _builder_version=”4.0.8″][et_pb_text _builder_version=”4.0.8″ text_font=”Montserrat|600|||||||” text_font_size=”30px” text_line_height=”1.2em” custom_margin=”20px||20px||false|false” custom_margin_tablet=”0px||||false|false” custom_margin_phone=”” custom_margin_last_edited=”on|tablet” text_font_size_tablet=”” text_font_size_phone=”20px” text_font_size_last_edited=”on|phone”]Marketing Advisor hjælper dig med dine YouTube Ads[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”3_5″ _builder_version=”4.0.8″][et_pb_text _builder_version=”4.0.8″ text_font=”||on||||||” width_tablet=”100%” width_last_edited=”off|desktop”]Skal du have det maksimale ud af dine annoncekroner, kræver det et større overblik. Marketing Advisor er eksperter inden for annoncering på sociale medier, og kan uden tvivl hjælpe dig med dine kampagner. Lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe dig.[/et_pb_text][et_pb_button button_url=”/kontakt” button_text=”Kontakt Marketing Advisor i dag” button_alignment=”right” button_alignment_tablet=”left” button_alignment_phone=”left” button_alignment_last_edited=”on|phone” _builder_version=”4.0.8″ custom_button=”on” button_text_size=”16px” button_letter_spacing=”0.02em” custom_margin=”||||false|false” custom_margin_phone=”30px||||false|false” custom_margin_last_edited=”off|desktop”][/et_pb_button][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]