Sporing/tracking “Før” og “Efter”

[et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” _builder_version=”4.0.9″ use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”rgba(231,233,237,0.38)” background_color_gradient_end=”#ffffff” background_color_gradient_end_position=”21%” custom_padding=”60px||65px|||” custom_padding_tablet=”30px||30px||true|false” custom_padding_phone=”30px||||false|false”][et_pb_row custom_padding_last_edited=”on|desktop” _builder_version=”3.26.7″ custom_padding=”||55px|||” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”||40px||false|false” border_width_bottom=”1px” border_color_bottom=”#dbdbdb”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_post_title meta=”off” featured_image=”off” _builder_version=”4.0.9″][/et_pb_post_title][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”3_5,2_5″ custom_padding_last_edited=”on|tablet” _builder_version=”4.0.9″ custom_margin=”70px||40px||false|false” custom_margin_tablet=”” custom_margin_phone=”30px||||false|false” custom_margin_last_edited=”on|phone” custom_padding=”||70px||false|false” custom_padding_tablet=”||40px||false|false” custom_padding_phone=”” border_width_bottom=”1px” border_color_bottom=”#dddddd”][et_pb_column type=”3_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”||||||||” text_font_size=”17px” text_line_height=”1.6em” header_2_font=”|600|||||||” header_2_font_size=”23px” custom_margin=”||||false|false”]

Sporing/tracking case:

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″]Asja Group er en autoriseret kloakmester med kompetencer, indenfor alle kloak relaterede opgaver. Asja Group har siden 2008, taget hånd om danskernes stoppede kloakker og etablering, af helt nye kloakker samt kloaksystemer.

I forbindelse med at Asja Group fik lavet en ny hjemmeside af os, var ønsket også at finde ud af, hvem kunderne og de besøgende egentlig var. Forhåbningen var, at kunne tiltrække kunder i nærområdet og det var derfor interessant, at kigge nærmere på adfærd og præferencer for lige præcis denne målgruppe.

Til opnåelse af lige præcis dette, blev der opsat sporing/tracking på asjagroup.dk. Det er den bedste måde at kunne påvise, hvorledes målgruppen agerer, samt hvilke interesser og behov målgruppen måtte have.[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”2_5″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_post_title title=”off” author=”off” date=”off” categories=”off” comments=”off” _builder_version=”4.0.9″ box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0.1)”][/et_pb_post_title][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”|700|||||||” text_font_size=”18px” custom_margin=”||10px||false|false”]Før[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”||on||||||”]Spørgsmålene hertil var: Hvem er mine kunder? Hvor kommer de fra? Hvordan kan jeg få fat i kunderne i mit nærområde?[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″]I denne periode var der ikke nogen form for indsigt i målgruppen. Det var derfor umuligt, at identificere målgruppens adfærd og behov. Kundetilstrømningen var jævn, men udefinerbar.[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”|700|||||||” text_font_size=”18px” custom_margin=”||10px||false|false”]Efter[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”||on||||||”]Sporing/tracking har kort sagt hjulpet Asja Group med, opnåelse af indsigt i forhold til en ønsket målgruppe, som har givet målrettet og korrekt eksponering.[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″]Sporing/tracking har i dag gjort arbejdet nemmere for Asja Group, da målgruppen og tilmed deres behov er velkendt. Det er derfor blevet muligt, at kunne gøre brug af den korrekte eksponeringsform, som eksempelvis Google.[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.0.9″ background_color=”#f15039″ custom_padding=”||20px|||”][et_pb_row column_structure=”1_3,1_3,1_3″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_column type=”1_3″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”|700|||||||” text_font_size=”18px” background_layout=”dark” custom_margin=”||10px||false|false”]Hvem er mine kunder?[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ background_layout=”dark”]Ved at vide hvem ens kunder er, kan man lave den form for markedsføring som fanger lige præcis den målgruppe.[/et_pb_text][et_pb_image src=”https://marketing-advisor.dk/wp-content/uploads/blog-billede-hvem-er-mine-kunder.jpg” show_in_lightbox=”on” _builder_version=”4.0.9″ border_width_all=”2px” border_color_all=”#ffffff” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0.2)”][/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”|700|||||||” text_font_size=”18px” background_layout=”dark” custom_margin=”||10px||false|false”]Hvad er mine kunders behov?[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ background_layout=”dark”]Ved at vide hvem ens kunder er, kan man lave den form for markedsføring som fanger lige præcis den målgruppe.[/et_pb_text][et_pb_image src=”https://marketing-advisor.dk/wp-content/uploads/blog-billede-hvad-er-mine-kunders-behov.jpg” show_in_lightbox=”on” _builder_version=”4.0.9″ border_width_all=”2px” border_color_all=”#ffffff” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0.2)”][/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”|700|||||||” text_font_size=”18px” background_layout=”dark” custom_margin=”||10px||false|false”]Hvor kommer mine kunder fra?[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ background_layout=”dark”]Ved at vide hvor ens kunder kommer fra, ved man om man har fat i de rigtige eller om man skal ændre ens geografiske markedsføring.[/et_pb_text][et_pb_image src=”https://marketing-advisor.dk/wp-content/uploads/blog-billede-hvor-kommer-mine-kunder-fra.jpg” show_in_lightbox=”on” _builder_version=”4.0.9″ border_width_all=”2px” border_color_all=”#ffffff” box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0.2)”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” prev_background_color=”#f15039″ _builder_version=”4.2.1″ background_enable_color=”off” use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”#e7e9ed” background_color_gradient_end=”#f4f4f4″ custom_padding=”180px||60px|||” custom_padding_tablet=”150px||||false|false” custom_padding_phone=”100px||40px||false|false” top_divider_style=”wave2″ top_divider_height=”140px” top_divider_height_tablet=”160px” top_divider_height_phone=”100px” top_divider_height_last_edited=”on|tablet” hover_enabled=”0″][et_pb_row _builder_version=”3.26.7″ custom_margin=”||30px||false|false”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_orientation=”center” custom_margin=”||10px||false|false” text_text_align=”center”]

Vil du læse mere om Online Markedsføring?

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”|600|||||||” text_font_size=”19px” header_3_font=”Source Sans Pro|600|||||||” header_3_font_size=”19px” text_orientation=”center” text_text_align=”center”]Bliv langt klogere på Online Markedsføring – Klik her for at læse mere[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]