Arbejdsprocessen ved udvikling og opsætning af sporing og tracking marketing

[et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” _builder_version=”4.0.9″ use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”rgba(231,233,237,0.38)” background_color_gradient_end=”#ffffff” background_color_gradient_end_position=”21%” custom_padding=”60px||65px|||” custom_padding_tablet=”30px||30px||true|false” custom_padding_phone=”30px||||false|false”][et_pb_row custom_padding_last_edited=”on|desktop” _builder_version=”3.26.7″ custom_padding=”||55px|||” custom_padding_tablet=”” custom_padding_phone=”||40px||false|false” border_width_bottom=”1px” border_color_bottom=”#dbdbdb”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_post_title meta=”off” featured_image=”off” _builder_version=”4.0.9″][/et_pb_post_title][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ custom_padding_last_edited=”off|desktop” _builder_version=”4.0.9″ custom_margin=”70px||||false|false” custom_margin_tablet=”” custom_margin_phone=”30px||||false|false” custom_margin_last_edited=”on|desktop” custom_padding_tablet=”||40px||false|false”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”||||||||” text_font_size=”17px” text_line_height=”1.6em” header_2_font=”|600|||||||” header_2_font_size=”23px” custom_margin=”||||false|false”]

Evaluering og optimering af resultater, er fordelene ved sporing/tracking

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″]Sporing/tracking af hvem dine kunder er, hvor de kommer fra og hvad deres præferencer er, bør altid være i relation med den overordnede målsætning. Med et mål for sin sporing, kan man benytte den data som er tilgængelig, produktivt og optimere i forhold til målet.

Sporing/tracking er i mange tilfælde det altafgørende parameter i forhold til en succesfuld marketing kampagne. Det giver en mulighed for at kunne identificere målgruppen, præferencer, geografiske og demografiske forhold m.m. Dette skaber mulighed for at skræddersy kampagnen yderligere og opnå det bedst mulige resultat.[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_post_title title=”off” author=”off” date=”off” categories=”off” comments=”off” _builder_version=”4.0.9″ box_shadow_style=”preset1″ box_shadow_vertical=”0px” box_shadow_blur=”20px” box_shadow_spread=”-3px” box_shadow_color=”rgba(0,0,0,0.1)”][/et_pb_post_title][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.0.9″ background_color=”#f15039″ custom_padding=”||0px|||”][et_pb_row _builder_version=”4.0.9″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ header_3_font=”|600|||||||” header_3_text_color=”#ffffff” text_orientation=”center”]

Nedenfor ses arbejdsprocessen ved opstart af sporing/tracking

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ background_layout=”dark”]Udvælgelse af sporing
På baggrund af virksomheden og målsætningen, udvælges hvilke former for sporing, som der skal gøres brug af, altså tracking marketing.

Opsætning af sporing
Den udvalgte sporing sættes op og testes. Dette sikrer at resultatet er fyldestgørende.

Evaluering af resultater
Efter kort tid, kan adfærdsmønstre afkodes ud fra resultaterne. Disse resultater evalueres og skaber mulighed for optimeringsprocessen.[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.0.9″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ background_layout=”dark”]Optimering af kampagne
På baggrund af evalueringsprocessen, kan der foretages optimering af din markedsføring.

Rapportering
Ved optimering eller ændringer af kampagnen, underrettes kunden herom. På den måde, bibeholder du overblikket over kampagnen og dens resultater.[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ custom_padding_last_edited=”on|phone” prev_background_color=”#f15039″ _builder_version=”4.2.1″ background_enable_color=”off” use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_start=”#e7e9ed” background_color_gradient_end=”#f4f4f4″ custom_padding=”180px||60px|||” custom_padding_tablet=”150px||||false|false” custom_padding_phone=”100px||40px||false|false” top_divider_style=”wave2″ top_divider_height=”140px” top_divider_height_tablet=”160px” top_divider_height_phone=”100px” top_divider_height_last_edited=”on|tablet” hover_enabled=”0″][et_pb_row _builder_version=”3.26.7″ custom_margin=”||30px||false|false”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.26.7″][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_orientation=”center” custom_margin=”||10px||false|false” text_text_align=”center”]

Vil du læse mere om Online Markedsføring?

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”4.0.9″ text_font=”|600|||||||” text_font_size=”19px” header_3_font=”Source Sans Pro|600|||||||” header_3_font_size=”19px” text_orientation=”center” text_text_align=”center”]

Find mere information om sporing og tracking – Klik her for at læse mere

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]