Præsenter relevant information med Content Marketing

Styrk relationen til nuværende og potentielle kunder gennem relevant og berigende indhold.

Content Marketing består blandt andet af tekster, billeder og videoer. Så længe indholdet er gratis for den besøgende og er af relevans for målgruppen, kan det benyttes til at det ønskede formål.

3 gode grunde til at vælge Content Marketing

Skab et behov hos en potentiel kunde med Content Marketing

Content er nøglen til gode organiske placeringer på Google

Relevant Content er nøglen til følgere på de sociale medier

Hvad kan du som virksomhed bruge Content Marketing til?

Content Marketing af høj kvalitet og relevans er grundlæggende set skabt til at overdøve den konstante støj af irrelevant information, som florerer alle steder online.

Kvalitativ og målrettet content er med til at skabe et behov hos en potentiel kunde, som de ikke selv var bevidst om før eksponeringen. Content er derfor med til at skabe relationer mellem virksomheden og potentielle kunder, før behov anerkendelsen har fundet sted.

Content Marketing kan blandt andet bruges til

Branding og profilering

Branding og profilering af virksomheden med henblik på at skabe det ønskede billede af, hvordan man ønsker at blive forstået af potentielle og nuværende kunder.

Visualisering af daglig drift

Den daglige drift kan visualiseres som en form for bevismateriale over for potentielle kunder og kan fungere som kvalitetssikkerhed og styrkelse af virksomhedens brand.

Rådgivning og relationsopbygning

Rådgivning og relationsopbygning i forhold til nye og gamle kunder.

Den generelle fremgang af Content Marketing

Content Marketing har i den seneste tid haft fremgang i mange forskellige afskygninger og vil angiveligt kun fortsætte med at vokse. Folk er generelt blevet mættet af aggressive salgsfremmende aktiviteter og vil derfor hellere rådgives og hjælpes godt på vej. Content Marketing anses derfor for at være den fremtidige fremgangsmåde inden for markedsføring.

Rådgiv og hjælp dine kunder

Det gængse syn på salget er ved at ændre sig, og man skal som markedsfører tilpasse sig ved at rette fokus mod at rådgive og hjælpe sine kunder, i stedet for at fylde dem med produkter og services, som de i realiteten ikke har brug for. På sigt vil det blot medføre, at man som virksomhed mister kunder. Her spiller Content Marketing en essentiel rolle i og med, at content forstærker loyaliteten mellem kunde og virksomhed.

Succeshistorie fra en glad kunde

Udpluk fra video

|

Arbejdet omkring Content Marketing, har vi oplevet rigtig positivt og professionelt fra Marketing Advisor’s side

|

At I bruger en journalist til artiklerne, giver rigtig god mening. Vi bliver interviewet og artiklerne bliver formidlet i et sprog der er til at forstå

Din vej til succes starter her

Ønsker du at din virksomhed får endnu større succes?

Skriv dit navn og nummer nedenfor, så ringer vi til dig.

Supplerende produkter til Content Marketing

Supplerende produkter til Content Marketing

SEO

Få faste placeringer på side 1 på Google

Hjemmeside

Afspejl din virksomhed med en hjemmeside

PR & Branding

Skab den rette identitet til din virksomhed