Indlæg skrevet d.

8. marts 2018

Hjemmeside “Før” og “Efter”

Kategori:

Hjemmeside case:

Friis Nielsen Automobiler ApS er et autoværksted beliggende i Søborg. Friis Nielsen Automobiler ApS er en del af automester kæden, men havde et ønske om, at differentiere sig fra konkurrenter, med henblik på at kunne vinde flere kunder. De mente ikke, at deres gamle hjemmeside afspejlede virksomhedens ønskede identitet og indgik derfor et samarbejde med Marketing Advisor. Målsætningen for den nye hjemmeside, var flere kunder og stærkere digital identitet.   

 

Løsning ved udarbejdelse af ny hjemmeside:

Synlig e-mail og telefonnummer:

I første omgang skulle det gøres mere enkelt, at tage kontakt til virksomheden. Det blev udført ved, at placere både klikbart telefonnummer og e-mail i toppen og bunden af hjemmesiden. Med et klikbart telefonnummer og e-mail kan brugeren blot trykke på en af mulighederne, herefter vil ens smartphone tage direkte kontakt. 

Menupunkter følger med:

Hjemmesiden er derudover, blevet gjort mere brugervenlig i form af, at menupunkterne følger brugeren rundt på hjemmesiden. På den måde, slipper brugeren for, at skulle scrolle op i toppen igen, for at kunne navigere videre.

Synlig og simpelt ”bliv ringet op” kontaktformular:

Dette tiltag har til formål at gøre den nemmere for både kunder og virksomhed, at få etableret kontakt. ”Bliv ringet op” er med til at give virksomheden et samlet overblik, over indkommende kontakt, hvor de også bedre kan kortlægge deres hverdag.

Fremhævet fordele:

Der er blevet fremhævet fordelene ved, at vælge Friis Nielsen Automobiler ApS, som sit fortrukne autoværksted. Dette er gjort med henblik på, at overvindende argument hurtigst muligt, da disse mange gange fungerer som valgkriterier.

Mest benyttede ydelser:

De mest almindelige og mest benyttede ydelser er blevet fremhævet, så det er lettere tilgængeligt, for brugerne at finde dem.

Responsiv:

Hjemmesiden er blevet responsiv, så den nu er nem at tilgå og navigere i fra alle smartphones og tablets.

Følgende kontaktformular:

Der er blevet indsat en kontaktformular på samtlige landingssider, som skal gøre det så nemt som muligt for potentielle kunder at optage kontakt.

Åbningstider, brancheorganisationer i bunden:

Der er blevet tilføjet åbningstider, samt hvilke organisationer, som virksomheden er en del af. Dette er gjort for at synliggøre og bekræfte, hvad Friis Nielsen Automobiler ApS står for og gennemsigtighed for brugeren. Altså, skabe en stærkere digital identitet

Indlæg: 1 af 3

Hvordan ser en god hjemmeside ud?

Indlæg: 2 af 3

Hjemmeside “Før” og “Efter”

Indlæg: 3 af 3

Hvordan er arbejdsprocessen ved udvikling af en hjemmeside?

Ønsker du at blive klogere på online markedsføring?

Følg os på de sociale medier og se når vi kommer med gode råd til online markedsføring.

Din vej til succes starter her

Ønsker du at din virksomhed får endnu større succes?