Hvad er Google Display?

SEM Google Display

Ram den rigtige målgruppe med Display annoncering. Display annoncering rammer den målgruppe, som har vist interesse for lige præcis din branche

Display annoncering er, når det bærende element i dine Google Ads annoncer, er billeder frem for tekst. Med billeder øger du dine reklamers synlighed, idet billeder i langt større grad fanger folks opmærksomhed, end en ren tekst annonce gør – og at fange folks opmærksomhed er første skridt mod at lave et salg.

Display målrettes, så de rammer netop den målgruppe, som har vist interesse for lige præcis din branche. Du vil med Display annoncering nå ud til en bred målgruppe, idet annonceringen kører flere steder online.

Display giver dig derfor stor eksponering og vil hjælpe dig og din virksomhed med, blandt andet, at få flere kunder, højere omsætning, øget kendskab til din virksomhed og meget mere. Men hvordan formidler man bedst sit brand og budskab visuelt, så det rammer netop dén målgruppe, man ønsker at nå ud til?

Eksempel på display annoncering

Hvorfor vælge Google Display?

Eksponer din målgruppe med Google Display, mens de surfer på deres favoritsider.

Alsidigt

Din annonce kan tage vilkårlig form (billeder, video, tekst, animation mm.) alt efter hvad du ønsker, og hvilket formål kampagnen har. Ved brug af annoncering er det vigtigt at udvælge den rigtige målgruppe for eksponeringen, da det er altafgørende for, hvilket resultat kampagnen i sidste ende vil give din virksomhed.

Målrettet

Ved at gøre brug af Display er det muligt at eksponere potentielle og nuværende kunder på relevante hjemmesider/medier. Disse favoritsider vil give dine annoncer bedre modtagelighed, overfor potentielle kunder.

Effektivt

Du vil opleve potentielt større effektivitet med denne annonceform, da du kan ramme potentielle kunder anderledes. Dette vil i sidste ende betyder større og mere betydningsfuld ROAS for din markedsføring.
Display annoncering giver dig eksponeringsmuligheder, som du aldrig har set før.

Du vil blive vist samtlige steder, hvor din målgruppe bevæger sig online.

Hvordan skal jeg bruge Google Display?

Det har et hav af muligheder, og det er derfor muligt at skræddersy Display annoncering efter dine behov.

Display annoncering kan blandt andet hjælpe dig med at få flere kunder, højere omsætning, øge kendskabet til din virksomhed og meget mere. Det kræver blot den rigtige opsætning samt løbende kontrol og evaluering, så kampagnen kører bedst muligt og kan give det bedst mulige resultat.

Lad Marketing Advisor hjælpe dig, med at få konverteringer
Lad Marketing Advisor hjælpe dig med, at opnå den bedste ROAS på dine annoncer. Din markedsføring er en af de vigtigste aktiviter for din virksomhed. Men hvorfor ikke overlade det hårde arbejde til os? Vi brænder for markedsføring og tager højde for dit brand og identitet. Sammen skaber vi langsigtede resultater, der kan mærkes på bundlinjen.
Vores løsninger
Vi hjælper din virksomhed, med at få en 360 graders løsning, der dækker tre essentielle behov: synlighed, tilgængelighed og brandværdi.
Vi hjælper dig med at udnytte det potentiale, som vi ved din virksomhed besidder.
SEM
Content Marketing
Webshop
SoMe
Remarketing

Marketingstrategi

Influencer
Affiliate Marketing