Indlæg skrevet d.

17. maj 2018

AdWords “Før” og “Efter”

Kategori:

AdWords case:

The Cocktail Site er en cocktail workshop og catering virksomhed, som holder til I hovedstadsområdet. Gennem længere tid, havde deres hjemmeside www.thecocktailsite.com et mindre antal besøgende, som ikke bidrog til anskaffelsen af kunder.

Der blev på den baggrund besluttet, at lave en ny hjemmeside og igangsætte annoncering i form af Google AdWords. Nedenstående afsnit har til formål at anskueliggøre, hvad AdWords kan give din virksomhed og se nærmere på grafen som fremviser resultatet på casen.

Før

Det kan udledes af grafen, at sessionerne før igangsættelse af AdWords, ikke er specielt attraktive.

Tilgangen til siden er utroligt lav og langt fra fyldestgørende med henblik på vækst af virksomheden.

Efter

Tilgangen til hjemmesiden er steget markant og skabt et langt mere stabilt antal visninger per dag. Perioden som grafen fremviser, er på baggrund af et budget på 1.000,00 kr. pr. måned, som vil sige, at hvis budgettet hæves, vil antal sessioner stige ligeledes. AdWords er derfor en fleksibel og omkostningsbaseret form for annoncering, som man selv kan påvirke ved budget, søgeord m.m.

Indlæg: 1 af 3

Hvad kan AdWords gøre for din virksomhed?

Indlæg: 2 af 3

AdWords “Før” og “Efter

Indlæg: 3 af 3

Arbejdsproces ved udvikling AdWords

Ønsker du at blive klogere på online markedsføring?

Følg os på de sociale medier og se når vi kommer med gode råd til online markedsføring.

Din vej til succes starter her

Ønsker du at din virksomhed får endnu større succes?