Led potentielle kunder tilbage med Remarketing

Vidste du, at du kan øge din virksomheds salg og henvendelser, hvis du følger de besøgende efter de har forladt din hjemmeside?

Med Remarketing kan du nå de kunder, som har besøgt din webshop, men ikke købte noget. Remarketing giver dig nemlig mulighed for at markedsføre målrettet til kunder, ud fra hvad de kiggede på din hjemmeside.

3 gode grunde til at vælge Remarketing

Få tidligere besøgende på din hjemmeside til at vende tilbage

Med Remarketing øger du dine salg eller henvendelser med 50-100%

Bliv “Top of Mind” hos dem der har vist interesse for dit produkt

Vil du også blive ved med at eksponere potentielle kunder, efter de har forladt din hjemmeside?

Hvis du også har stået i situationen, hvor potentielle kunder forlader din hjemmeside/webshop uden at henvende sig eller købe noget, så er du langtfra den eneste. Det er der heldigvis råd for i dag. Mange kunder oser nemlig på nettet; kigger rundt på forskellige webshops, men uden at købe noget. Med Remarketing får man således mulighed for at henvende sig til netop disse mennesker, og således minde dem om de produkter, de kiggede på, og sådan skabe større sandsynlighed for at få flere kunder – enten nye eller tilbagevendende.

Ved at gøre brug af Remarketing, kan du blive ved med at eksponere de potentielle kunder, som har været aktive på din side. Mere specifikt kan det også opsættes til specifikke produkter, der efterfølgende vil klamre sig til de eksponerede som en konstant reminder.

Et eksempel på Remarketing er, at en forbruger har siddet og søgt efter en ny bil. I den forbindelse har personen besøgt nogle forskellige sider og kigget på specifikke biler til salg. Disse biler og tilsvarende biler vil nu begynde at dukke op alle de steder, forbrugeren bevæger sig på nettet.

Remarketing lægger sig som en del af de cookies, som man accepterer på stort set alle hjemmeside i dag, og de findes stort set overalt. Det er derfor et konkurrencedygtigt parameter, som fremadrettet kun bliver mere essentielt at gøre brug af.

Hvorfor skal vi lave din Remarketing?

Vi kender dine kunders adfærd

Vi indsamler informationer igennem tracking og sporing, for at kunne bruge dine kunders adfærd og købsmønstre. Når dine potentielle kunder forlader din webshop eller hjemmeside, har vi mulighed for at eksponerer dem, for relevante produkter og derved øge omsætningen

Få meget trafik og mange henvendelser

Har du mange besøgende på din hjemmeside, men ingen konverteringer? Vi skræddersyer dine Remarketing annoncer efter dine kunders behov og købsmønstre. Ofte ser vi mange tilfælde af høj trafik, men lave konverteringer. Med Remarketing kan vi vende disse tilfælde

Remarketing til alle platforme

Vi kan skræddersy Remarketing til alle platforme. Det er ikke kun din Google AdWords annonce, som kan blive vist igen, men også alle Sociale medier har muligheden for, at eksponere potentielle kunder efter de har forladt hjemmesiden/webshoppen

Hvad kan Remarketing give dig?

Remarketing kan være med til at give dig de kunder, som du hidtil ikke har været i stand til at kunne vinde tilbage på din hjemmeside ved anden form for markedsføring. Ved at blive ved med at eksponere din målgruppe, vil der automatisk generere flere tilbagevendende kunder.

Her er det eksempelvis også muligt at lokke med 10% på den ordre, som de aldrig fik bestilt, men efterladte i kurven. Der findes derfor utallige måder, at gøre brug af Remarketing på, som skal tilpasses efter din virksomheds behov, for på den måde at kunne give det bedste resultat.

Din vej til succes starter her

Ønsker du at din virksomhed får endnu større succes?

Supplerende produkter til Remarketing

Supplerende produkter til Remarketing

AdWords

Kom på side 1 på Google med det samme

Display

Viser din virksomhed på andre hjemmesider

Hjemmeside

Afspejl din virksomhed med en hjemmeside